Awesome
D I S C L A I M E R



Bonjour and hello to non muslims and Assalamualaikum for muslims . Thanks for visit my not so pretty blog . hehehe . Do follow and do comment my entry okey ? Thanks :D

Story About Links

Shout FB TWEET

N A N A N A A ~




C R E D I T S



Basecodes Aina Hanani
Edited By Liyana Izzati
Navigate by : WanaSeoby , Inspirit
Background and freebies by Eyka
Best view in Google Chrome only

Busy, busy, busy !
Saturday 23 February 2013 | 10:49 | 0 Strawberry

                              Assalamualaikum ^____^

Sudah sekian lama aku tak update blog ni *lap habuk* aku makin hari makin sibuk , sibuk , sibuk, sibuk , sibuk and very very very busy . Manr taknye , everday aku ade perkara yang di'list'kan di bawah :

1. Tuition 
~hari isnin, rabu and khamis

2. Kawad
~hari selasa, rabu and khamis

3. Prep awal
~petang *3.30-4.45 pm*
~malam *8.00-10.00pm*

4. Homework yang berape hari dah tergendala

5. Pantun

6. etc.

Kay , ni lah jadual aku everday. Sangat memenatkan kay~ *macam orang kerja plak* 

Banyak sebenarnye aku nak cite
Firstly , aku nak cerita pasal hazim aka ex-crush aku. You know what?! die dah pindah sekolah kat ASIS . tu sekolah lelaki. Nasib baik. Fuh *melepaskan keluhan* Aku sekarang rindu sangat kat die. Huhu T____T
kay, aku tak nak mengenangkan masa lalu~

Secondly , aku nak cerita pasal iqbal aka crush aku sekarang. Die sekarang makin lame makin berubah. aku pon tak tau nak cakap camne. haih -.- actually die suke sape eh? aku pon tak taulah. And yang paling aku suke sebab die same group tuition aku . Bolehlah beri tumpuan sikit *kononnya* Aku tiap-tiap hari pikir die suke sape. die aje yang tau. okay, stop thinking about him :P

Thirdly , aku nak cerita pasal Noor Syazwan Rohizad aka crush baru aku for this year. aku tak tau camne aku boleh suke die. kadang2 aku geram gak dengan die sebab die terlalu peramah. die baru tau yang aku suke die. malu siot *blushing*

Fourthly , aku nak cerita pasal exam aku yang makin dekat ni ! seriously takut kay~ *seram* aku tak prepare pape pon lagi. kay, sebenarnye aku tak nak cite pasal tu sebab aku tak nak stress kan kepala otak aku ni. haih -.-

Lastly , aku nak cakap pasal Fakhrullah aka kawan lame aku yang suek kat aku 'kot' die tu sangat menyeramkan kay~ die selalu berjiwang-jiwang dengan aku . sia-sia je kot sebab aku takkan suke die . Aku tetap setia dengan Muhammad Iqbal bin Uzaimi hehe ^___^


Klah , sampai di sini saje coretan saya pada kali ini *ayat skema* lagipon battery laptop nak dekat habes *campak laptop* Bye and Assalamualaikum ^_______^ 
 


Older Post | Newer Post